Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya, a także Iwana Setiawana. Skupiają się w niej z reguły na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które posiadają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania postępowych rozwiązań technologicznych w przeróżnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla rozmaitych celów marketingowych.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej i sporów politycznych, żeby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez marki na całym świecie i wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się standardowe dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia błyskawicznie rozwijającej się technice w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej oraz Internetu rzeczy, a także Blockchain.
***
„Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i znakomicie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła sporo firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej też wyśmienity podręcznik dla praktykujących menedżerów".
Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes
„istotnie aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej aniżeli konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą trafne działania, zapewnią swym firmom trwałą przewagę rynkową".
George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii
„Philip Kotler nieporównaną zdolność nadawania przejrzystości przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Za każdym razem idealnie wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i nieprzemijalna".
Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College
***
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie poprzez dużo lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal" należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.
Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. I jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu" według Chartered Institute of Marketing z znacznej Brytanii. Jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa światowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln. Jest również prezesem Asia Council for Small Business oraz współzałożycielem Asia Marketing Federation.
Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeers".
Autorzy: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan
EAN: 9788382310832
Głębokość: 17.000000
ISBN: 978-83-8231-083-2
liczba stron: 236
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
typ: Książki
Rok wydania: 2021
Szerokość: 158
Tłumaczenie: Dorota Gasper
Wydanie: 1
Wydawnictwo: MT Biznes
Wysokość: 233
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing 5.0. technologie next tech. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.