Jesteś twórcą nieznacznego startupu albo właścicielem producenta? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odszukasz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z obecnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną producenta osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, lecz też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je użyć.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu specyficznej i sprawnej strategii marketingowej dla twojej producenta. Sprawi, iż zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić równocześnie sporo działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnorodnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, żeby działania te wytwarzały spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej marki. Poznasz wartość, jaką daje:
- regularne prowadzenie bloga firmowego;
- komunikacja w social mediach;
- korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
- współpraca z influencerami;
- budowanie marki osobistej;
- przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
- i sporo innych rzeczy, które sprawią, iż twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!
W książce wyszukasz ergonomiczne wskazówki i duże omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, iż ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:
- To pierwsza polska książka przedstawiająca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
- Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne usprawniający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.
- ergonomiczny poradnik przedstawiający działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak ponadto z dofinansowaniem.
- Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
- Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami skatalogowanymi w jednym miejscu.
***
Ta książka bezspornie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To konwencjonalna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce aktualnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.
Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl
Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o skomplikowanych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, ale przerobił je w swej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert przez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.
Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski
Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, ergonomiczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki czemu choćby niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swego przedsiębiorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ
***
Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach poprzez kilkanaście tysięcy osób.
Tytuł Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których Ci potrzeba, by produktywnie prowadzić promocję Autor Norbert Oruba Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311174 ISBN 9788382311174 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 224 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w twojej firmie. narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.