"Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest aktualnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu$93 Jak myślisz, z czego to wynika$94 Współcześni konsumenci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego wymagania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom.
Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, poprzez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.
Ta książka: pokazuje cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży poskramia mity sprzedażowe przedstawia, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem pomaga zmienić swoje nastawienie edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego radzi, jak sprawnie rozwiewać wątpliwości klientów przedstawia pomysły do wdrożenia od zaraz mieści scenki sprzedażowe O autorze Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta pracują prawie cztery lata w firmie zajmującej się najnowocześniejszymi formami reklamy, takimi jak pozycjonowanie, Google Ads czy kampanie w social mediach.
Przeszli ścieżkę kariery od zwykłego handlowca, poprzez team leadera, opiekuna klienta, do menedżera sprzedaży i kierownika projektu. Łącznie w swej karierze sprzedaży pozyskali kontrakty warte cztery miliony złotych.
obecnie szkolą, wspierają, motywują, kontrolują, rekrutują i zarządzają kilkunastoosobowym zespołem sprzedażowym i obsługi klienta. Złączyła ich pasja do sprzedaży, psychologii, zarządzania i samorozwoju.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.