Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane i modne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. Omówiono w niej jednocześnie podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem, a także logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także szczególnie aktualne kwestie, m.in. Takie jak: zastosowanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak np. Omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz użycie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji.
Książka skierowana jest zwykle do przedsiębiorców oraz wszelkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą oraz poszukują inspiracji i wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.
Tytuł Logistyka dystrybucji w.2 Autorzy Aleksandra Łapko, Natalia Wagner Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381025164 ISBN 9788381025164 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 168 Format 165x235x30 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Logistyka dystrybucji. Trendy - Wyzwania - Przykłady (wyd. II) - Aleksandra Łapko, Natalia Wagner - książka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.