Zadowolenie przyszłego klienta to najważniejszy cel działalności biznesowej i równocześnie cel monografii pt. Metody i techniki projektowania innowacji, kolejnej pozycji w procesu Nauka i Praktyka Innowacji.
Książka jest przeglądem metod planowania i projektowania innowacji, które zostały zaprezentowane z perspektywy rozważań teoretycznych, a także zilustrowane przykładami ich użytkowania w praktyce biznesu. Autorzy uwzględnili wielowymiarowy charakter innowacji i złożoność cyklu projektowania innowacji od opracowania i rozwoju strategii technicznej w przedsiębiorstwie, poprzez projektowanie otwartych innowacji i podejścia popytowego w projektowaniu innowacji, po projektowanie zmian w produkowaniu.
W książce zawarto studia przypadków obrazujące zróżnicowane przykłady użycia metod i technik projektowania innowacji w praktyce oraz wyodrębniono, jak przyczyniły się one do sukcesu prezentowanych przedsięwzięć biznesowych.
Monografia powinna zainteresować specjalistów, którzy już dzisiaj albo w przyszłości chcą kreować postępowe produkty, usługi albo procesy i wdrażać je w praktyce przemysłowej, oraz pracowników uczelni, doktorantów i studentów.
Tytuł Metody i techniki projektowania innowacji Autorzy Dorota Jelonek, Aleksander Moczała Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne EAN 9788320824025 ISBN 9788320824025 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 244 Format 240x175 mm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Metody i techniki projektowania innowacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.