Zdjęcia produktu


Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług (PWE)

(2020 / 336 / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / Łukasz Wróblewski / miękka / 9788320824131)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

52,31 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 52,31 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym...

W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań posiadających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej.

Służą one m.in. Zacieraniu granic i podziałów między państwami przygranicznymi czy także kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to m.in. Do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany w zachowaniach polskich i czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w rezultacie do wyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury.

Rynku szczególnie niepowtarzalnego (chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd wyjątkowo słabo rozpoznanego i opisanego. Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszcza marketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii i sfery kultury.

Przyjętym celom pracy, a także progresywnaniu badawczemu podporządkowana została struktura książki obejmująca dwie warstwy: teoretyczną i empiryczną. Rozdział pierwszy poświęcono kluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze.

W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii, jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystyka transgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn – Czeski Cieszyn.

Zaprezentowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartym przedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług kultury. Wyniki badań własnych autora zaprezentowano w rozdziale piątym.

W rozdziale szóstym przedstawiono modelowe ujęcie procesu kształtowania długotrwałych relacji na transgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu oraz dokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych.

Skoncentrowano się zwłaszcza na działaniach marketingowych realizowanych na trzech stopniach: badań transgranicznego rynku, jego segmentacji, doboru i konfiguracji instrumentów marketingowych. Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług.

Tytuł Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Autor Łukasz Wróblewski Wydawnictwo PWE EAN 9788320824131 ISBN 9788320824131 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 336 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320824131
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Łukasz wróblewski
  • Wydawnictwo

    Polskie wydawnictwo ekonomiczne
  • Ilość stron

    336
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług (sklep TaniaKsiazka.pl)
    52,31 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 52,31 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Finanse zrównoważone. esg. przedsiębiorstwa. sektor finansowy Pwe

    Zobacz w sklepie Finanse zrównoważone. esg. przedsiębiorstwa. sektor finansowy Pwe
    Pwe
    wymogi zrównoważonej transformacji, którą można uznać za wyzwanie naszych czasów, dotyczą wszystkich podmiotów i sektorów gospodarczych działających...
    64,31 zł
  • Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe

    Zobacz w sklepie Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe
    PWE
    Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję zwiększania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca buduje świeże płaszczyzny...
    49,77 zł
  • Zarządzanie projektem

    Zobacz w sklepie Zarządzanie projektem
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak wydajnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie...
    61,66 zł
  • Pwe Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym polski

    Zobacz w sklepie Pwe Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym polski
    Pwe
    W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania...
    64,31 zł
  • Pwe Logistyka w zarządzaniu strategicznym

    Zobacz w sklepie Pwe Logistyka w zarządzaniu strategicznym
    PWE
    Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz obszerniejszą rolę pełni trend zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie...
    40,61 zł
  • Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

    Zobacz w sklepie Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
    PWE
    Książka mieści syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie pokazuje podstawowe metody...
    66,41 zł
  • Wpływ czynników i nieoczekiwanych zdarzeń

    Zobacz w sklepie Wpływ czynników i nieoczekiwanych zdarzeń
    PWE
    Przed każdym systemem finansowym stoją dwa stanowcze zadania. Po pierwsze, system ten mobilizuje oszczędności i alokuje kapitały. Po drugie,...
    50,22 zł
  • Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

    Zobacz w sklepie Zachowania konsumentów na współczesnym rynku
    PWE
    Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji, a także podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki...
    67,50 zł
  • Pwe Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej

    Zobacz w sklepie Pwe Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej
    PWE
    Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym...
    49,69 zł
  • Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki
    PWE
    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają...
    61,66 zł
  • Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w ue

    Zobacz w sklepie Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w ue
    PWE
    Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których w układzie teoretycznym i funkcjonalnym zaprezentowano instrumenty zarządzania finansami...
    49,69 zł
  • Pwe Zachowania konsumentów aktywizujące działania

    Zobacz w sklepie Pwe Zachowania konsumentów aktywizujące działania
    PWE
    W niniejszej monografii, będącej konsekwencją sporych badań, obserwacji i analiz prowadzonych poprzez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto...
    64,40 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia