Zdjęcia produktu


Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług (PWE)

(2020 / 336 / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / Łukasz Wróblewski / miękka / 9788320824131)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 16.09.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym...

W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań posiadających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej.

Służą one m.in. Zacieraniu granic i podziałów między państwami przygranicznymi czy także kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to m.in. Do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany w zachowaniach polskich i czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w rezultacie do wyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury.

Rynku szczególnie niepowtarzalnego (chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd wyjątkowo słabo rozpoznanego i opisanego. Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszcza marketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii i sfery kultury.

Przyjętym celom pracy, a także progresywnaniu badawczemu podporządkowana została struktura książki obejmująca dwie warstwy: teoretyczną i empiryczną. Rozdział pierwszy poświęcono kluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze.

W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii, jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystyka transgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn – Czeski Cieszyn.

Zaprezentowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartym przedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług kultury. Wyniki badań własnych autora zaprezentowano w rozdziale piątym.

W rozdziale szóstym przedstawiono modelowe ujęcie procesu kształtowania długotrwałych relacji na transgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu oraz dokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych.

Skoncentrowano się zwłaszcza na działaniach marketingowych realizowanych na trzech stopniach: badań transgranicznego rynku, jego segmentacji, doboru i konfiguracji instrumentów marketingowych. Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług.

Tytuł Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Autor Łukasz Wróblewski Wydawnictwo PWE EAN 9788320824131 ISBN 9788320824131 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 336 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320824131
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Łukasz wróblewski
  • Wydawnictwo

    Polskie wydawnictwo ekonomiczne
  • Ilość stron

    336
  • Rok wydania

    2020
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Zarządzanie wieloma projektami

    Zobacz w sklepie Zarządzanie wieloma projektami
    Pwe
    W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej producenta coraz częściej muszą realizować równocześnie niemało projektów. Stwarza to liczne problemy...
    59,90 zł
  • Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

    Zobacz w sklepie Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
    PWE
    Książka mieści syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie pokazuje podstawowe metody...
    66,41 zł
  • Reklama

    Zobacz w sklepie Reklama
    PWE
    W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie-...
    44,90 zł
  • Mikroekonomia.,449KS (1195622)

    Zobacz w sklepie Mikroekonomia.,449KS (1195622)
    PWE
    Jest to kolejne wydanie bardzo modnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki powiększeniu...
    94,91 zł
  • Zarządzanie projektem

    Zobacz w sklepie Zarządzanie projektem
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak wydajnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie...
    61,66 zł
  • Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska

    Zobacz w sklepie Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska
    PWE
    Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli...
    64,90 zł
  • Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki
    PWE
    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają...
    61,66 zł
  • Pwe Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw

    Zobacz w sklepie Pwe Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw
    PWE
    Głównym celem książki jest diagnoza warunków życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw domowych w Polsce. Realizacja tego celu pozwoliła na zmniejszenie...
    30,32 zł
  • Marketing Pwe

    Zobacz w sklepie Marketing Pwe
    PWE
    "Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Mieści między...
    64,84 zł
  • Metodyki i standardy zarządzania projektami - michał trocki Pwe

    Zobacz w sklepie Metodyki i standardy zarządzania projektami - michał trocki Pwe
    PWE
    W zarządzaniu projektami funkcjonuje dużo przeróżnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, by poznać możliwości ich wykorzystania...
    61,66 zł
  • Strategia organizacji,449KS (1809174)

    Zobacz w sklepie Strategia organizacji,449KS (1809174)
    PWE
    Trzecie wydanie książki Strategia organizacji posiada pionierskie ujęcie problematyki strategii producenta, integrując dorobek praktyki i wielu...
    61,66 zł
  • Pwe Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie wyd. 4

    Zobacz w sklepie Pwe Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie wyd. 4
    PWE
    Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera...
    69,90 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia