"Mapa drogowa artykułu w tradycyjnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - prosto staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najszczególniej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować.
Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół.
Oto dostępny przewodnik przedstawiający odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, lecz także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z rozmaitych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości.
Wymieniono kluczowe zasady budowy efektywnej mapy drogowej towaru, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu także liczne wskazówki i przykłady.
Książka została napisana w taki sposób, by uwzględnić wielkie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dobranie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji. Książka wyjaśnia, jak: inspirująco sformułować cele artykułu racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy lokalizować okazje biznesowe i za każdym razem zachowywać przewagę stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic Autorzy od lat zajmują się rozwojem towaru i przeróżnymi podejściami do tego zagadnienia.
Czas na mapę drogową, dzięki której towar przetrwa starcie z rzeczywistością! O autorach C. Todd Lombardo -- architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact. Bruce McCarthy jest genetycznym twórcą map drogowych produktów.
aktualnie jest prezesem Boston Product Management Association (BPMA), a także UpUp Labs. Evan Ryan postrzega tworzenie produktów jako rozwiązywanie problemów i pretekst do bezustannego uczenia się. Jest znakomitym kierownikiem artykułu, przedsiębiorcą i konsultantem.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mapy drogowe produktu - nowe podejście. wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności, C8FC-54226. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.