Zdjęcia produktu


Kapitał klienta w środowisku wirtualnym (CeDeWu)

(2020 / 250 / CeDeWu / Wiesława Caputa / broszurowa / 9788381022347)
Biznes, ekonomia CeDeWu
Dostepność na dzień 19.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

39,49 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 39,49 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

"W środowisku zdominowanym poprzez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, iż coraz częściej mówi się o: o nowym konsumencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem podmiany, o nowej relacji, która może być nawiązywana z,,tłumem", bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci, o nowym środowisku, produkowanym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego niepodzielną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, formujące wartość przez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swych członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy.

Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości,jeszcze redefinicji sposobu kreowania relacji. Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, iż strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do nieszablonowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość i na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty.

Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci i stałe rozszerzanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji.

Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności i przedsiębiorstw, może być atrakcyjna nie tylko dla naukowców,też praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    CeDeWu
  • ISBN

    9788381022347
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Wiesława caputa
  • Wydawnictwo

    Cedewu
  • Ilość stron

    250
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kapitał klienta w środowisku wirtualnym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    39,49 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Kapitał klienta w środowisku wirtualnym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    50,91 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 39,49 zł do 50,91 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kapitał klienta w środowisku wirtualnym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia