Zdjęcia produktu


Strategie budowania i rozwoju handlu (PWE)

(2020 / 186 / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / Tomasz Domański / broszurowa / 9788320823820)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

47,46 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 47,46 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Strategie budowania i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania producenta i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została poprzez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji -- na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego -- pod kierunkiem i redakcją naukową prof.

Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane przejrzystym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych.

W wymiarze merytorycznym ma widoczną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania producenta w różnorodnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z zachwytm środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów.

Ma także spore znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego. Z recenzji prof. Dr hab.

Jana W. Wiktora Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na świeże obszary badawcze w zakresie kreowania firmy i problematyki rozwoju współczesnego handlu.

Z tego względu może ona być {pomocn|przydatn)a dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.

Z recenzji prof. Dr hab. Marii Sławińskiej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320823820
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Tomasz domański
  • Wydawnictwo

    Polskie wydawnictwo ekonomiczne
  • Ilość stron

    186
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Strategie budowania marki i rozwoju handlu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    47,46 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 47,46 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Strategie budowania i rozwoju handlu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Mikroekonomia.,449KS (1195622)

    Zobacz w sklepie Mikroekonomia.,449KS (1195622)
    PWE
    Jest to kolejne wydanie bardzo modnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki powiększeniu...
    94,91 zł
  • Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

    Zobacz w sklepie Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
    PWE
    Książka mieści syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie pokazuje podstawowe metody...
    66,41 zł
  • Pwe Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw

    Zobacz w sklepie Pwe Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw
    PWE
    Głównym celem książki jest diagnoza warunków życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw domowych w Polsce. Realizacja tego celu pozwoliła na zmniejszenie...
    30,32 zł
  • Reklama

    Zobacz w sklepie Reklama
    PWE
    W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie-...
    44,69 zł
  • Zarządzanie wieloma projektami

    Zobacz w sklepie Zarządzanie wieloma projektami
    Pwe
    W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej producenta coraz częściej muszą realizować równocześnie niemało projektów. Stwarza to liczne problemy...
    59,90 zł
  • Zarządzanie projektem

    Zobacz w sklepie Zarządzanie projektem
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak wydajnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie...
    61,66 zł
  • Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska

    Zobacz w sklepie Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska
    PWE
    Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli...
    64,90 zł
  • Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki
    PWE
    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają...
    61,66 zł
  • Marketing Pwe

    Zobacz w sklepie Marketing Pwe
    PWE
    "Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Mieści między...
    54,63 zł
  • Ubezpieczenia

    Zobacz w sklepie Ubezpieczenia
    PWE
    Ubezpieczenia odgrywają coraz obszerniejszą rolę funkcjonowaniu równocześnie przedsiębiorstw, jak i gospodarstw domowych. W książce – przygotowanej...
    69,90 zł
  • Organizacja projektowa - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Organizacja projektowa - Michał Trocki
    PWE
    Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się przeważnie na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy...
    56,91 zł
  • Strategie budowania i rozwoju handlu

    Zobacz w sklepie Strategie budowania i rozwoju handlu
    PWE
    Monografię Strategie budowania producenta i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona...
    47,46 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł