Monografię Strategie budowania producenta i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została poprzez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji -- na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego -- pod kierunkiem i redakcją naukową prof.
Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane przejrzystym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych.
W wymiarze merytorycznym ma widoczną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania producenta w różnorodnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z zachwytm środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów.
Ma także spore znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego. Z recenzji prof. Dr hab.
Jana W. Wiktora Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na świeże obszary badawcze w zakresie kreowania firmy i problematyki rozwoju współczesnego handlu.
Z tego względu może ona być {pomocn|przydatn)a dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.
Z recenzji prof. Dr hab. Marii Sławińskiej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategie budowania i rozwoju handlu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.