Zdjęcia produktu


Mity marketingowe - jacek pogorzelski (Pogorzelski Jacek)

(2020 / 316 / Nieoczywiste / Jacek Pogorzelski / miękka / 9788366402386)
Biznes, ekonomia Pogorzelski Jacek
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

59,44 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 59,44 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Mity marketingowe - jacek pogorzelski

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie za każdym razem niewykorzystanym potencjałem, bo konieczna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, za każdym razem zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Dzisiaj naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wydobywaniem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, aby się sprzedało” – to model porażki.

Nic ci nie da szukanie ulepszonych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń. Wychodząc z powyższych założeń, autor – renomowany konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – demonstruje świeże podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu szanowanych metod i dowodząc ich krzywdzącości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, niejednokrotnie bezprecedensowe teorie i praktyki dotyczące: -istoty marketingu, -komunikacji marketingowej, -zarządzania marką, -strategii marketingowych, -tworzenia relacji z nabywcami, -kariery w marketingu.

Adresaci Książka asygnowana jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.

O autorze Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający producenta doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, zarządzania marką i doświadczeniem klienta.

Doświadczony brand manager i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowej i międzynarodowych korporacji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty i certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

Ekspert ministerstw i samorządów. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu. Autor książek: ergonomiczny marketing miast i regionów, marka na cztery sposoby, Mity marketingowe, Kod skuteczności, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie i wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek i innych zagadnień marketingu strategicznego.

Współautor książki Wskaźniki marketingowe. Autor bloga o marketingu przystępnego pod adresem: http://jacekpogorzelski.pl.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Pogorzelski Jacek
  • ISBN

    9788366402386
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Jacek pogorzelski
  • Wydawnictwo

    Nieoczywiste
  • Ilość stron

    316
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Mity marketingowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
    59,44 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 59,44 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Mity marketingowe - jacek pogorzelski. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł