„Promocja jest tylko jednym z części marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się zaznać firmy miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym poprzez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Użyteczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować,cieszyć się z silnej firmy miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek Kancelaria Doradcza Synergia
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Praktyczny marketing miast i regionów- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.