Zdjęcia produktu


Marka modowa. - kall jacek, parchla-włosik aleksandra, raciniewska alicja, semperuch-krzemińska katarzyna (PWE)

(2018 / 224 / PWE / praca zbiorowa / kartonowa / 9788320823141)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

55,11 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 55,11 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marka modowa. - kall jacek, parchla-włosik aleksandra,...

Opis: marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć producenta szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, ukazującą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą.

To nie jest książka o projektowaniu odzieży, lecz o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej firmy modowej potrzebnej wiedzy i wielu praktycznych wskazówek.

W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były duże badania konsumentów mody, zrealizowane przy pomocy wielu, zwykle jakościowych metod.

Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób zaczynających swoją przygodę w branży odzieżowej, a także menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji albo starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Spis treści Wstęp CZĘŚĆ I. Jak zrozumieć konsumenta mody$348 1. Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy 1.1. Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą 1.2. Zróżnicowane podejścia do mody 1.3.

Napięcia i paradoksy 1.3.1. Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie 1.3.2. Oryginalność vs. Dobranie (a sprawa polska) 1.4. Niewidzialna nazwa 2. Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek 2.1.

Jedenaście metafor mody 2.2. Moda odbierana zmysłami 2.2.1. Słodko-gorzko, korzystne restauracje i modowy,,kwas" 2.2.2. Plusz, woda i szorstko-gładkość 2.2.3. Modowa paleta odcieni 2.2.4. Wszystkie dźwięki mody 2.2.5.

Zapach mody 2.2.6. Modowa paleta uczuć 2.3.,,Moja moda" i,,moda zewnętrzna" 3. Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania rutynowym dobrostanem 3.1. Moda jako,,skrzynka z narzędziami" 3.2.

różnorodne zapotrzebowania w przeróżnym wieku 4. Producent, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych 4.1. Jak kupują Polki w zróżnicowanym wieku$349 4.2. Strategie poruszania się po galerii i po sklepie 4.3. Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży 4.4.

Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego 5. Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku - relacje Polek z markami modowymi 5.1.,,Moje producenta" i,,producenta marzeń" 5.1.1.

Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA 5.1.2. Głód doświadczeń, swobodne związki i poszukiwanie spójności 5.1.3.,,Jola lojalna'', luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko 5.2. Młode polskie firmy - wysokie ceny i perełki w,,szarym dresowym morzu" 5.3.

Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku 6. Moda etyczna 7. Jak użyć wyniki badań kupujących mody w szyciu producenta na miarę$350 CZĘŚĆ II. Jak stworzyć firmę szytą na miarę$351 8.

Model firmy modowej 8.1. Firma i jej kapitał 8.2. Mózg kupującego markę 8.3. FRED, czyli co decyduje o sile marki$352 8.4.,,Od przybytku głowa nie boli", czyli zarządzanie portfelem marek 8.5. Składowe modelu producenta modowej 9.

O toczenie producenta modowej 9.1. PEST oddziałuje na całą branżę modową 9.1.1. Otoczenie polityczno-prawne 9.1.2. Otoczenie ekonomiczne 9.1.3. Otoczenie społeczne 9.1.4. Otoczenie technologiczne 9.2. KKDP: Konkurenci, klienci, Dostawcy i Pośrednicy 9.2.1.

Konkurenci 9.2.2. Konsumenci 9.3. Badania własne i źródła wtórne 10. M oda jako tło firmy 10.1. Moda - jak ją rozumieć$353 10.2. Czy moda jest trendy$354 O trendach w modowym biznesie 10.3. Moda modę goni.

proces mody wczoraj i dziś 10.4. Moda modzie nierówna - piramida mody 10.5. Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes 10.6.,,Myśl globalnie, działaj lokalnie", czyli o modzie coraz bardziej globalnej 11.

Misja i opowieść firmy 11.1.,,Dawno, dawno temu...", czyli o co chodzi w budowaniu opowieści firmy$355 11.2.,,Chodź, opowiem Ci bajeczkę...", czyli jak stworzyć opowieść marki$356 11.3. Miejsce kreatora w opowieści firmy 11.4.

Zarządzanie opowieścią marki 11.5. Mission (im-) possible. Tworzenie misji producenta 12. Identyfikatory marki modowej 12.1. Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów firmy 12.2. Nazwa producenta 12.3. Zapis nazwy firmy 12.4.

Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) 13. Miejsca sprzedaży firmy modowej 13.1. Wybór miejsc sprzedaży producenta modowej 13.2. Własne sklepy stacjonarne 13.2.1. Lokalizacja 13.2.2. Architektura 13.2.3.

Atmosfera 13.3. Własny e-sklep 13.4. Pozostałe formy miejsc sprzedaży 14. Komunikacja producenta modowej 14.1. Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz$357 14.2.,,Jeden obraz wart tysiąc słów", czyli o komunikacji wizualnej w modzie 14.3.

Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy$358 14.3.1. Mass media 14.3.2. Public relations 14.3.3. Pokazy mody 14.3.4. Targi mody 14.3.5. Strona internetowa 14.3.6. Reklama online 14.3.7.

Social media 14.3.8. Blogi modowe. 14.3.9. Aplikacje mobilne 14.4. Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji firmy 14.5. Co-branding. Co dwie producenta to nie jedna 14.6. Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze$359 14.7.

Pomiar efektów komunikacyjnych 14.7.1. Wskaźniki skuteczności komunikacji firmy 14.7.2. Wskaźniki związania się z marką 15. Seria 15.1. Powstawanie artykułu odzieżowego - rzemieślnictwo czy wizjonerstwo$360 15.2.

Zarządzanie serią 15.3.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320823141
  • Oprawa

    Kartonowa
  • Autor

    Praca zbiorowa
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    224
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? (sklep TaniaKsiazka.pl)
    55,11 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 55,11 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marka modowa. - kall jacek, parchla-włosik aleksandra, raciniewska alicja, semperuch-krzemińska katarzyna. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Zarządzanie wieloma projektami

    Zobacz w sklepie Zarządzanie wieloma projektami
    Pwe
    W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej producenta coraz częściej muszą realizować równocześnie niemało projektów. Stwarza to liczne problemy...
    59,90 zł
  • Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

    Zobacz w sklepie Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
    PWE
    Książka mieści syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie pokazuje podstawowe metody...
    66,41 zł
  • Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska

    Zobacz w sklepie Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska
    PWE
    Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli...
    64,90 zł
  • Pwe Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw

    Zobacz w sklepie Pwe Warunki życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw
    PWE
    Głównym celem książki jest diagnoza warunków życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw domowych w Polsce. Realizacja tego celu pozwoliła na zmniejszenie...
    30,32 zł
  • Reklama

    Zobacz w sklepie Reklama
    PWE
    W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie-...
    44,69 zł
  • Zarządzanie projektem

    Zobacz w sklepie Zarządzanie projektem
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak wydajnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie...
    61,66 zł
  • Mikroekonomia.,449KS (1195622)

    Zobacz w sklepie Mikroekonomia.,449KS (1195622)
    PWE
    Jest to kolejne wydanie bardzo modnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki powiększeniu...
    94,91 zł
  • Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki
    PWE
    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają...
    61,66 zł
  • Ekonomia menedżerska

    Zobacz w sklepie Ekonomia menedżerska
    PWE
    Ekonomia menedżerska to świetnie opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni...
    90,16 zł
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych

    Zobacz w sklepie Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych
    PWE
    Podręcznik mieści usystematyzowaną wiedzę na temat automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych, które są wyznacznikami nowoczesnej gospodarki....
    65,00 zł
  • Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych

    Zobacz w sklepie Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych
    PWE
    Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką...
    53,91 zł
  • Pwe Zatrudnialność pracobiorcy w elastycznym zarządzaniu ludźmi

    Zobacz w sklepie Pwe Zatrudnialność pracobiorcy w elastycznym zarządzaniu ludźmi
    PWE
    Z uwagi na interdyscyplinarność monografii, łączenie wiedzy psychologicznej i z zakresu zarządzania, zawarta wiedza może być {pomocn|przydatn)a...
    29,95 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł