Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły ładny sukces. Omówiono w niej części nowego, produktywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym. Analizie poddano kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się zetknąć jako osoba bezpośrednio zaangażowana w zarządzanie
(GK Redan SA, questus, questuspoint), jako doradca (mBank, Multibank, Tubądzin, Aflofarm, LOTOS, Stowarzyszenie Wiosna), lub jako analityk biznesowy (RMF FM, Sphinx, Dr Irena Eris, Atlas, Monnari, onet.pl, Kolporter, NK.pl). Propozycja nowego paradygmatu biznesu była także weryfikowana w trakcie współpracy szkoleniowo-konsultacyjnej z firmami międzynarodowymi, takimi jak Unilever, Abbott, Microsoft czy HP.
„Książka Roberta Kozielskiego, choć inspirowana historią mBanku, daleko wykracza poza ten temat, demonstrując czytelnikowi paradygmaty firmy XXI wieku. Kto nie chce pozostać w tyle, niech ją przeczyta".
Prof. Dr hab. Andrzej Blikle, A. Blikle
„Czterolistna koniczyna, która stanowi symbol nowego paradygmatu w biznesie, jest zarazem drogowskazem dla praktyków. Książka inspiruje do poszukiwania niekonwencjonalnych rozwiązań problemów biznesowych. Liczne przykłady nie tylko ilustrują przyjęte tezy, ale czynią jej lekturę błogą, a niekiedy frapującą".
Prof. Dr hab. Czesław Sikorski, Uniwersytet Łódzki
„Teza, iż świat się zmienia, jest truizmem. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo i ja k prędko zmienia się świat biznesu. Przecież zawsze organizowano produkcję czy handel. Nic więc, nad wyraz, się nie zmieniło. Książka Roberta Kozielskiego ukazuje, że... Zmieniło się niemal wszystko. Nie wiem, czy autor zdoła przekonać czytelników, iż dziś sens ma tylko »pełna, spójna koncepcja prowadzenia biznesu, w której zarządza się nie ludźmi i materiałami, ale wiedzą, rynkami i procesami«. (Ludzi trudno jest bowiem przekonać do rewolucji). Mam wprawdzie nadzieję, że przynajmniej zachęci ich do refleksji".
Prof. Dr hab. Dariusz Doliński, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
„Książka jest źródłem nieocenionej wiedzy dla każdego ambitnego menedżera, który stara się wyjść poza utarte schematy myślenia i działania. Autor, który oprócz kariery akademickiej ma za sobą niemało doświadczeń biznesowych, ukazuje najważniejsze wyzwania biznesu przyszłości. Nowy paradygmat biznesu jest naszą rzeczywistością. Ci, którzy to zrozumieją i przyjmą jako własny sposób działania, posiadają szansę na sukces. Książka znakomicie to ilustruje".
Sławomir Lachowski, twórca mBanku i Multibanku
„Od wielu lat poszukujemy odpowiedzi na pytanie, jak odnieść sukces w biznesie. Książka Roberta Kozielskiego wpisuje się w nurt tych poszukiwań. Autor przedstawia w niej oryginalną koncepcję czterolistnej koniczyny, tworzącą nowy paradygmat biznesu. Każdy menedżer, który szuka odpowiedzi na pytanie o źródła sukcesu, powinien przeczytać tę książkę".
dr hab. Grzegorz Karasiewicz, prof. Uniwersytetu Warszawskiego
Podtytuł: Czterolistna koniczyna – nowy paradygmat biznesu
ISBN: 9788363391201
Kod paskowy: 9788363391201
Autorzy: Kozielski Robert
Wydanie: 2
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 42282
liczba stron: 212
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.1
Format: 24.6x17.2
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.475
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Biznes nowych możliwości Czterolistna koniczyna – nowy paradygmat biznesu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.