Zdjęcia produktu


Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty (Gab)

(2019 / 272 / Nieoczywiste / Teresa Taranko / miękka / 9788363391508)
Biznes, ekonomia Gab
Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

44,93 zł
Sklep MegaKsiazki.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 44,93 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu MegaKsiazki.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: kupujących, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo ukazuje m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej parametry i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej, a także użytkowanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. Mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią obszerne i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


„Ze względu na znaczne walory merytoryczne i oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów rozmaitych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej oraz menedżerów poszukujących ciekawych i produktywnych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem".
Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor

Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
ISBN: 9788363391508
Kod paskowy: 9788363391508
Autorzy: Taranko Teresa
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 42282
ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.8
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.402
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Gab
  • ISBN

    9788363391508
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Teresa taranko
  • Wydawnictwo

    Nieoczywiste
  • Ilość stron

    272
  • Rok wydania

    2019
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • KOMUNIKACJA MARKETINGOWA ISTOTA UWARUNKOWANIA EFEKTY TERESA TARANKO (sklep MegaKsiazki.pl)
    44,93 zł Sklep MegaKsiazki.pl
    Przejdź do sklepu
  • Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty (sklep Empik)
    60,99 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu
  • Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty (sklep TaniaKsiazka.pl)
    69,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 3 promocyjnych ofert w cenach od 44,93 zł do 69,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia