Zdjęcia produktu


Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna (CeDeWu)

(2017 / 258 / CeDeWu / Przemysław Kusztelak / miękka / 9788375568998)
Biznes, ekonomia CeDeWu
Dostepność na dzień 22.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

48,64 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 48,64 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście...

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne artykułów. Użytkowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech specyficznych wyznaczają­cych położenie poszczególnych dóbr i usług (tzw. Address Model i bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wyni­kami eksperymentów ekonomicznych.

W publikacji przedstawione pozostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania artykułów,na dodatek opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się, a także obowiązująca metodologia przeprowa­dzania badań eksperymentalnych. Wytwarzany i starannie opisany został także autorski eksperyment zezwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże atrakcyjną metodą badawczą od strony użytecznej.

Książka adresowana jest do osób atrakcyjnych się motywem strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie kon­kurencyjności, jak także do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymental­ne.

ISBN: 9788375568998
Kod paskowy: 9788375568998
Autorzy: Kusztelak Przemysław
Wydanie: 2
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 258
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.43
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    CeDeWu
  • ISBN

    9788375568998
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Przemysław kusztelak
  • Wydawnictwo

    Cedewu
  • Ilość stron

    258
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna (sklep TaniaKsiazka.pl)
    48,64 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna (sklep TaniaKsiazka.pl)
    66,03 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 48,64 zł do 66,03 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia