Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak podczas rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego i emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego rodzaju, sprzedającego.
W postępowym biznesie można rozróżnić cztery stopnie przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
poziom odziaływań duchowych (energia spirytualna),
poziom odziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
poziom odziaływań mentalnych (energia mentalna),
poziom odziaływań fizycznych (energia fizyczna).
Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.
Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. Ogółu, a nie tylko poszczególnych, wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.
Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, lecz nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak ponadto niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.
Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - konsumenci, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strumieniowanie energii klienta. transmisja znaczeń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.