PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW używanA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco dostępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie modelujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, iż analiza prognostyczna przekształca branże i w zasadniczy sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, powiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
*** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest aktualnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
*** „Odpowiednik Freakonomii w obszarze sporych zbiorów informacji”. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com „Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w rutynowych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania.
przy pomocy przykładów Siegel opisuje jednocześnie szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia wytwarza dla współczesnego świata”. Marianna Dizik, statystyk, Google „Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości pokaźnych zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”.
John Francis, starszy analityk danych, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel demonstruje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią konsumenci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”.
Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing „Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”.
Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. Analiz danych w Yahoo! Tytuł Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze Autor Eric Siegel Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380872585 ISBN 9788380872585 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 398 Format 15.5x23.5x2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.606 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.