Wyobraź sobie znikome, nierentowne stoisko rybne.
Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata?
Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę?
Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki?
Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm jak Panasonic, Ford czy Marriott, by przyjeżdżali na twoje stoisko i układali na nim ryby po to, by poznać niezwykłą, wytwarzaną poprzez ciebie kulturę organizacyjną?
Potrafił to zrobić John Yokoyama, właściciel stoiska rybnego Pike Place Fish w Seattle, i każdy inny człowiek dzięki tej książce będzie wiedział, jak to zrobić.
Jak uskrzydlić swoją markę?
John Yokoyama opowiada prostą historię o tym, jak zmienił małą, nierentowną producenta Pike Place Fish w modelową organizację, na której wzorują się szerokie międzynarodowe korporacje, takie jak Shell Oil Company. Historię o tym, jak uskrzydlić pracowników i nadać ich czynom głębszy sens. Jak odmienić nieprzyjazne środowisko pracy i stworzyć inspirującą, jedyną w swoim typu kulturę organizacyjną.
Wszystko zaczęło się od sformułowania wizji – Yokoyama i jego pracownicy postanowili przekształcić zwykłe stoisko rybne w producenta światowej sławy i wszelkimi dostępnymi sposobami ulepszać życie jej klientów, dostawców i wszystkich, którzy nawiązują z nią kontakt.
Strategie i zasady, które przyniosły Yokoyamie atrakcyjny sukces, mogą być używane poprzez przedsiębiorców, menedżerów i sprzedawców wszędzie tam, gdzie konieczne są: ulepszona obsługa klienta, wyższa motywacja pracowników i bardziej przychylne środowisko pracy. Skoro Pike Place Fish, firma w mało atrakcyjnej branży, gdzie niezbędna jest ciężka praca fizyczna, osiągnęła tak niemało, to wyobraź sobie, co możesz osiągnąć ty w swojej organizacji.
***
Menedżerowie i przedsiębiorcy często próbują zmieniać zachowania podwładnych. John Yokoyama zaczął od przeciwnej strony. Postanowił, kim chce być, i stworzył potężną wizję. Zamiast wymagać rezultatów, zainspirował pracowników. Jego firma, Pike Place Fish, stała się wzorcową organizacją, opisywaną w podręcznikach dla menedżerów na całym świecie. John Yokoyama jest wielkim liderem i ma nam wszystkim do przekazania coś ważnego. Ta książka to rewolucja w zarządzaniu kadrami.
John Christensen, dyrektor zarządzający ChartHouse Learning, współautor serii FISH!
Yokoyama i Michelli wyjaśniają, jak znaleźć głębszy sens w pracy i w życiu prywatnym. Zdaj się na ich doświadczenie. Dowiedz się, jak motywować ludzi i czym oszałamiać klientów.
Ken Blanchard, współautor bestsellerów z linii Jednominutowy Menedżer
***
John Yokoyama jest właścicielem światowej sławy stoiska rybnego Pike Place Fish. Jest zapalonym wędkarzem: już jako dziecko łowił z ojcem ryby na wodach Puget Sound. Doświadczenie w handlu zdobył, pracując na straganie ojca na rynku Pike Place w Seattle. W wieku 25 lat przejął stoisko rybne, znane dziś na całym świecie jako World Famous Pike Place Fish.
Dr Joseph Michelli jest psychologiem, konsultantem do spraw organizacji miejsca pracy, gospodarzem popularnego programu radiowego, zawodowym mówcą i autorem książki Humor, Play and Laughter. Doradza firmom z całego świata, jak wytwarzać inspirujące i przyjazne kultury organizacyjne.
Tytuł Kiedy ryby latają. Jak stworzyć inspirujące środowisko pracy Autor John Yokoyama,Joseph Michelli Tłumacz Tomasz Rzychoń Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879850 ISBN 9788380879850 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 184 Format 14x21.8x1.2 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1 Waga 0.304 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kiedy ryby latają. jak stworzyć inspirujące środowisko pracy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.