W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi producent prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie scala wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych.
Analizuje pomiędzy innymi: na czym polega specyfika usług prawniczych, co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej, zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w dostępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie upraszczają ilustracje, wykresy i tabele. "Wartością dodaną książki jest jej ergonomiczny charakter. Autor nie ogranicza się do analizy dorobku doktryny marketingu,przedstawia ergonomiczne aspekty użycia marketingu w obszarze niezwykle niełatwym z punktu widzenia działań marketingowych, bo obejmującym obszar usług prawniczych (...).
W publikacji w odniesieniu do analizowanej problematyki przedstawiono nie tylko stanowisko doktrynalne, teoretyczne, ale powołano też liczne przykłady wykorzystania przywołanych poglądów w praktyce działania prawniczych kancelarii amerykańskich, co dla praktyków ma wyjątkowo doniosłe znaczenie.
Pozwala to na pełne zrozumienie treści, która z uwagi na <> omawianej materii dla środowisk prawniczych wymaga tego rodzaju wynikowego i systemowego przedstawienia, którego nieodzownym elementem powinny być praktyczne przykłady zastosowań środków marketingowych.
Dr hab.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.