Employer branding to stosunkowo nowa, atrakcyjna koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane poprzez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako interesującego pracodawcy i wspierają jej strategiczne cele biznesowe.
Autor pokazuje, jak niemało marka może zyskać dzięki stosownemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, iż czasem choćby niewiele znacząca zmiana, niewymagająca pokaźnych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty.
zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, rozszerzanie zysków i osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.
W książce szczegółowo omówiono: ideę i kształtowanie się employer brandingu, zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych, kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, trendy w employer brandingu na polskim rynku, główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, najważniejsze obszary employer brandingu w środku przedsiębiorstwa, problematykę employer brandingu zewnętrznego, koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, najważniejsze działania w zakresie employer brandingu, aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR.
Adresaci: Książka została wzbogacona o przykłady prawidłowych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej dużo inspirujących przykładów i użytecznych wskazówek.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Employer branding - marek kozłowski. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.