Zdjęcia produktu


Opowieści w marketingu (Słowa i Myśli)

(2016 / 206 / Słowa i Myśli / Jacek Szlak / miękka / 9788363566487)
Biznes, ekonomia Słowa i Myśli
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

30,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 30,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Opowieści w marketingu

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi$55 Twórz opowieści, opowiadaj o swej marce!

Jakich zatem narzędzi i technik należy wykorzystać, aby robić to skutecznie,kupujący stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej firmy na dobre i na złe$56,,Opowieści w marketingu" to książka, w której wynajdziesz niemało inspiracji, atrakcyjnych rozwiązań, przykładów zastosowania sprawnych narzędzi marketingu narracyjnego.

Autor porusza rozmaite aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w standardowy dla nich sposób, wytwarzając z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.

Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszystkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Wynajdziesz tu dużo funkcjonalnych wskazówek popartych solidnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.

Po przeczytaniu,,Opowieści w marketingu" dowiesz się: jak umiejętnie i z wyczuciem użyć real-time marketing, jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, czy reklama natywna ma sens, czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, dlaczego marketing wirusowy to bardzo potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces,na dodatek zapędzić producenta w,,kozi róg".

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Słowa i Myśli
  • ISBN

    9788363566487
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Jacek szlak
  • Wydawnictwo

    Słowa i myśli
  • Ilość stron

    206
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Opowieści w marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    30,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 30,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Opowieści w marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • 15,5 kilometra do granicy,003KS (8581099)

    Zobacz w sklepie 15,5 kilometra do granicy,003KS (8581099)
    Słowa i Myśli
    Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to doskonała książka...
    26,64 zł
  • Opowieści w marketingu

    Zobacz w sklepie Opowieści w marketingu
    Słowa i Myśli
    Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów....
    30,00 zł
  • Promocja marki. poradnik dobrych praktyk Słowa i myśli

    Zobacz w sklepie Promocja marki. poradnik dobrych praktyk Słowa i myśli
    Słowa i Myśli
    Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej...
    36,10 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia