Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi$55 Twórz opowieści, opowiadaj o swej marce!
Jakich zatem narzędzi i technik należy wykorzystać, aby robić to skutecznie,kupujący stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej firmy na dobre i na złe$56,,Opowieści w marketingu" to książka, w której wynajdziesz niemało inspiracji, atrakcyjnych rozwiązań, przykładów zastosowania sprawnych narzędzi marketingu narracyjnego.
Autor porusza rozmaite aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w standardowy dla nich sposób, wytwarzając z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.
Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszystkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Wynajdziesz tu dużo funkcjonalnych wskazówek popartych solidnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.
Po przeczytaniu,,Opowieści w marketingu" dowiesz się: jak umiejętnie i z wyczuciem użyć real-time marketing, jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, czy reklama natywna ma sens, czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, dlaczego marketing wirusowy to bardzo potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces,na dodatek zapędzić producenta w,,kozi róg".
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Opowieści w marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.