Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor ukazuje szereg narzędzi potrzebnych w budowaniu producenta osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej funkcjonalny przewodnik, wart polecenia osobom wyjątkowo zainteresowanym budowaniem firmy osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa producenta to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja producenta. Poradnik korzystnych praktyk" tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać wytwarzając własną producenta i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Tytuł Promocja firmy. Poradnik prawidłowych praktyk Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-61-6 Rok wydania 2014 ilość stron 204 Format mobi, epub Spis treści
I. Wstęp – trochę o brandingu
Marketing to promocja?
Czym jest branding?
W świecie strategii
Wyróżnij swoją producenta
Zacznij od szefa
II. Firma, czyli…?
konsumenci doceniają „ludzką twarz" firmy
Które producenta lubimy najistotniej i jakim markom ufamy?
Jakie producenta najchętniej polecają klienci
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu
III. Media się zmieniają
Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy
IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza
Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj atrakcyjne historie
Sam opowiadaj o swojej marce
NGO-sy z historiami
V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą
Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe" – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany
VI. Public relations
Jak zaistnieć w mediach
E-PR, czyli public relations w Internecie
VII. Producent osobista
Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą"
Zatem mieć czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać,posiadać czytelników?
Jak niejednokrotnie pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzyposiadają twarz
Pisanie książek a producent osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
producent osobista a firma marki
ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU
Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis
VIII. Na koniec słów kilka
Nic nie trwa wiecznie
wydajność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Promocja marki. poradnik dobrych praktyk. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.