Zdjęcia produktu


Promocja marki. poradnik dobrych praktyk (Słowa i Myśli)

(2016 / 240 / SŁOWA I MYŚLI / Robert Stępowski / miękka / 9788363566333)
Biznes, ekonomia Słowa i Myśli
Dostepność na dzień 02.06.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

36,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 36,10 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Promocja marki. poradnik dobrych praktyk

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor ukazuje szereg narzędzi potrzebnych w budowaniu producenta osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej funkcjonalny przewodnik, wart polecenia osobom wyjątkowo zainteresowanym budowaniem firmy osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa producenta to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja producenta. Poradnik korzystnych praktyk" tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać wytwarzając własną producenta i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Tytuł Promocja firmy. Poradnik prawidłowych praktyk Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-61-6 Rok wydania 2014 ilość stron 204 Format mobi, epub Spis treści

I. Wstęp – trochę o brandingu

Marketing to promocja?
Czym jest branding?
W świecie strategii
Wyróżnij swoją producenta
Zacznij od szefa

II. Firma, czyli…?

konsumenci doceniają „ludzką twarz" firmy
Które producenta lubimy najistotniej i jakim markom ufamy?
Jakie producenta najchętniej polecają klienci
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu

III. Media się zmieniają

Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy

IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj atrakcyjne historie
Sam opowiadaj o swojej marce
NGO-sy z historiami

V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe" – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany

VI. Public relations

Jak zaistnieć w mediach
E-PR, czyli public relations w Internecie

VII. Producent osobista

Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą"
Zatem mieć czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać,posiadać czytelników?
Jak niejednokrotnie pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzyposiadają twarz
Pisanie książek a producent osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
producent osobista a firma marki

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

VIII. Na koniec słów kilka

Nic nie trwa wiecznie
wydajność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Słowa i Myśli
  • ISBN

    9788363566333
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Robert stępowski
  • Wydawnictwo

    Słowa i myśli
  • Ilość stron

    240
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (sklep TaniaKsiazka.pl)
    36,10 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 36,10 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Promocja marki. poradnik dobrych praktyk. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • 15,5 kilometra do granicy,003KS (8581099)

    Zobacz w sklepie 15,5 kilometra do granicy,003KS (8581099)
    Słowa i Myśli
    Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to doskonała książka...
    25,80 zł
  • Opowieści w marketingu

    Zobacz w sklepie Opowieści w marketingu
    Słowa i Myśli
    Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów....
    30,00 zł
  • Promocja marki. poradnik dobrych praktyk Słowa i myśli

    Zobacz w sklepie Promocja marki. poradnik dobrych praktyk Słowa i myśli
    Słowa i Myśli
    Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej...
    36,10 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1087 x 400 x 420 mm, szary/grafit

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1087 x 400 x 420 mm, szary/grafit
    wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    586,71 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    774,90 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    456,33 zł
  • Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner

    Zobacz w sklepie Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner
    designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni nowoczesne biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach świetnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • Governance. Wybór tekstów klasycznych

    Zobacz w sklepie Governance. Wybór tekstów klasycznych
    Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
    37,01 zł
  • Zarys Historii Myśli Ekonomicznej

    Zobacz w sklepie Zarys Historii Myśli Ekonomicznej
    Podręcznik w sposób dostępny i syntetyczny demonstruje podstawowe dane o dorobku głównych szkół i nurtów w ekonomii od jej narodzin aż po czasy...
    21,98 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 400 x 420 mm, wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 400 x 420 mm, wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    586,71 zł
  • Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia

    Zobacz w sklepie Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia
    produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, wyekwipowane w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm, nośność...
    2,057,79 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wenge

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wenge
    wykonana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    456,33 zł