Zdjęcia produktu


Marketing terytorialny. miasto i region na rynku (Wolters Kluwer)

(2016 / 546 / Wolters Kluwer / Andrzej Szromnik / broszurowa / 9788326495359)
Biznes, ekonomia Wolters Kluwer
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

99,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 99,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing terytorialny. miasto i region na rynku

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych, a także zakres i sposoby użycia koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W piątym wydaniu książki czytelnik wynajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków i procedur operacyjnych,
marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Adresaci:
Publikacja jest dedykowana dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może na dodatek wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.
Tytuł Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku Autor Andrzej Szromnik Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788326495359 ISBN 9788326495359 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 546 Format 17x24 cm Rok wydania 2016 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wolters Kluwer
  • ISBN

    9788326495359
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Andrzej szromnik
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer
  • Ilość stron

    546
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku (sklep TaniaKsiazka.pl)
    99,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 99,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing terytorialny. miasto i region na rynku. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia