Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą wysmakowane buty „Gino Rossi? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana producent soków „Kubuś ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym.Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych i zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest atrakcyjnym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest zwykle do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swych firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych i bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw. Dostępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę niebanalną także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.
- Autorzy: Grzesiuk Aleksandra
- Ciężar: 0,33
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788375590053
- Języki: POLSKI
- Kod wydawcy: 31095
- Miejscowość: Warszawa
- pojemność: 192
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2014
- typ publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: CeDeWu
- Wysokość: 2
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing międzynarodowy - Grzesiuk Aleksandra DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.