Zdjęcia produktu


Handel internetowy (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(miękka / 9788382204339)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

30,32 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 30,32 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Handel internetowy

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i kryteriach współczesnych konsumentów.Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym poprzez postępowe technologie.

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi wielka literatura przedmiotu, a także wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski, a także pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch.

Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego, a także postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów.Książka wpisuje się w szczególnie aktualny i ważny kierunek rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych.

Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce i wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania, a także na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce.Praca dotyczy znacznych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów i zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest przypasowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców.

Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma rozmiar międzynarodowy.Z recenzji prof. Henryka Mruka

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Handel internetowy (sklep TaniaKsiazka.pl)
    30,32 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 30,32 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Handel internetowy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia