Zdjęcia produktu


Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2020 / 222 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Marika Świeszczak / broszurowa / 9788381428774)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

38,19 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 38,19 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów...

Sferą bardzo wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej.

Reklamy należą do konwencjonalnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet progresywny trend komunikacji marketingowej. Obie te formy - reklamy i grywalizacja - posługują się innymi sposobami oddziaływania na klientów, a w konsekwencji w rozmaitym stopniu wpływają na ich decyzje i poziom zaufania do banku.

Grywalizacja jest mniej znanym narzędziem komunikacji, dlatego mniejsza jest, w kontraście do reklam, świadomość konsumentów dotycząca wpływu mechanizmów grywalizacji na ich decyzje zakupowe. Jeśli jednak klienci zdają sobie sprawę, że są poddawani działaniu owych mechanizmów, może to w jakimś stopniu przekładać się na ich zaufanie do banku.

Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swym systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym stopniem niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych.

Publikacja stanowi wyraźny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do ulepszania działalności marketingowej banków. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku (sklep TaniaKsiazka.pl)
    38,19 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 38,19 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia