"Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i nowoczesności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się teraz sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich propozycjami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Za każdym razem warto wsłuchiwać się w to, co posiadają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces wytwarzając świetne filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, zdjęcia czy utwory muzyczne doceniane przez znaczne grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby progresywnania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem. Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i postępowania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, monografiach, czasopismach i materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program."
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kreatywność w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.