"Otacza nas mocny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny, a także wszędobylskie fake newsy. Takie warunki wywołują,teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej aniżeli kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem.
W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści i wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami.
To kompleksowy poradnik, który uczy, jak efektywne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest na ogół do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszelkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się efektywność komunikacji.
*** Autor zebrał w książce rozproszoną w tysiącach artykułów, badań, raportów i tworzyw cyfrowych wiedzę, która udziela rozbudowanej odpowiedzi na dwa, wydawałoby się proste, pytania: dlaczego dokonujemy takich, a nie innych decyzji konsumenckich i jak to się dzieje, że jeden przekaz marketingowy potrafi nas do tej decyzji przybliżyć, a inny wręcz przeciwnie.
Marcin Cichocki w swej pracy sięga głęboko i czerpie garściami z zróżnicowanych dyscyplin: historii, ekonomii, biologii, neurologii, socjologii, czy psychologii ewolucyjnej. Tylko takie podejście może zbliżyć nas do prawdziwej odpowiedzi na wcześniej przytoczone pytania.
Marketing jest bowiem dziedziną interdyscyplinarną, a ludzkie zachowania są zbyt skomplikowane, aby opisać je aparatem pojęciowym tylko jednej gałęzi nauki. Co więcej, nieprzystępne zagadnienia wyjaśnia w sposób logiczny, zrozumiały dla - że tak się wyrażę - laika i robi to w sposób lekki, nieraz humorystyczny.
kupującye - dzięki tej książce powinieneś poczuć się lepiej. Przekonasz się bowiem, iż przed efektywnie wykreowanymi komunikatami marketingowymi zwyczajnie nie sposób się “obronić”. Nie wynika to z Twojej ignorancji, tylko z mechanizmów, które wymykają się racjonalności i ludzkiej świadomości.
Pozbądź się poczucia wyższości i wyjątkowości w świecie marketingowych przekazów (mimo że one same często będą chciały cię do tego przekonać). Wszyscy jesteśmy bowiem małpami (włącznie z piszącym te słowa i autorem książki) na może nieco wyższym stopniu ewolucji.
Marketerze - nie wyszukasz w tej książce jasnych rozwiązań, jak sprawić, żeby Twoja praca była łatwiejsza i bardziej efektywna. To byłoby zbyt atrakcyjne i proste. Może być ona jednak dla Ciebie kompendium wiedzy z zakresu zachowań konsumenckich.
Jeśli wyciągniesz z niej poprawne wnioski (o co, poprzez formę podania, nietrudno), uzyskasz mocny, marketingowy oręż. Używaj go rozważnie i etycznie! Przyda Ci się wszędzie tam, gdzie widoczna jest perswazja.
Maciej Sowa"
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mind hacking. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.