We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza skategoryzowana poprzez jego pracowników, a także zawarta w informacji przez nie gromadzonych. W podręczniku została zawarta wiedza dotycząca umiejętności formułowania problemów i zastosowania metod zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.
Autorzy przedstawili: podstawowe informacje dotyczące zasobów wiedzy w przedsiębiorstwie, wybrane narzędzia zarządzania wiedzą (logika rozmyta, systemy eksperckie, drążenie informacji), mocne przypadki zastosowań biznesowych.
Szczególny nacisk autorzy położyli na podanie funkcjonalnych umiejętności projektowania i produktywnego zastosowania informatycznych systemów analityki biznesowej do wspierania analiz finansowych, marketingowych i rynkowych w celu rozszerzenia wartości przedsiębiorstwa i podniesienia jego konkurencyjności.
Podręcznik jest dedykowany dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach rożnych typów. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie wiedzą. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.