progresywny podręcznik prezentujący na ogół podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. Niektóre nowe zagadnienia dotyczące: używania marketingu w różnorodnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, produktywności i skuteczności działalności marketingowej, a także organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie posiada równocześnie ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat użytkowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie i systematyzację opisywanych zagadnień usprawnia modułowy układ treści.
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu, a także programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej i Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający znaczne doświadczenie funkcjonalne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i renomowanych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, produktywność marketingu i Koszty i efekty działań marketingowych.
Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja produktywnych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i ergonomiczne wykorzystania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, posiada pomiędzy innymi przykłady z rynku, poręczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje upraszczające pisanie prac dyplomowych.
Podtytuł: Koncepcja skutecznych działań
ISBN: 9788320819472
Kod paskowy: 9788320819472
Autorzy: Praca zbiorowa
Redakcja: Garbarski Lechosław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 356
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.63
Język oryginału: polski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing. Koncepcja skutecznych działań,449KS (74846). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.