Publikacja jest postępowym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Gromadzi liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest potrzebny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi artykułu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długookresowym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię produktu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię firmy · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. Dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte w trakcie projektów doradczych wykonywanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko specyficznym podręcznikiem akademickim, lecz także doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
- Autorzy: Mruk Henryk
- Ciężar: 0,49
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788301169671
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Miejscowość: Warszawa
- objętość: 328
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
- Rok wydania: 2018
- Rok wydania: 2019
- wariant publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wysokość: 14
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.