Chcesz dowiedzieć się jak rozszerzyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania stosowanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i kryteriami względem pracodawcy. W książce Motywowanie pracowników różnorodnych pokoleniowo przedstawiono i dogłębnie przenalizowano następujące kwestie: konwencjonalne i współczesne rozwiązania używane w obszarze motywowania, w tym systemy kafeteryjne, koncepcjework-life balance oraz koncepcję hygge, metody pomiaru zaangażowania i lojalności pracowników, a także możliwości i sposoby ich zwiększenia, postawy i oczekiwania wobec pracy pracowników najróżniejszych pokoleniowo, w tym pokolenia BB, X, Y i Z - ich postaw i oczekiwań wobec pracy zawodowej, jak dodatkowo zidentyfikowanie wyzwań, jakie niesie ich współistnienie w organizacji. Niewątpliwym atutem publikacji są wyniki badań własnych Autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne, wartościowe i poręczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników zróżnicowanych pokoleniowo. Tytuł Motywowanie pracowników różnorodnych.. W.2 Autor Joanna Nieżurawska-Zając Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026796 ISBN 9788381026796 Kategoria Literatura, Psychologia liczba stron 424 Format 235x165 mm Rok wydania 2023
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Motywowanie pracowników zróżnicowanych.. w.2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.