Poznaj sposoby na sprawną kampanię SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a choćby ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o efektywnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na przeróżnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. W dodatku stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych producenta - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Uwydatnia ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych poprzez Ciebie słów kluczowych, powiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W konsekwencji uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści oraz dowiesz się, jak znaczne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w solidnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Dzięki książce "SEO jako element strategii marketingowej Twojej marki" będziesz mógł:
- Poznać narzędzia niezbędne w pracy każdego pozycjonera
- Znaleźć słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
- Przeanalizować swój serwis dzięki audytowi SEO
- Zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
- Pozyskać wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
- Opublikować wartościowy content, który powiększy widoczność Twojego serwisu w Google
- Przeanalizować dane dotyczące Twoich użytkowników
- Przygotować raporty z wynikami wydajności Twoich działań SEO
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję w trakcie prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building oraz z przygotowywaniem raportów ukazujących wyniki pozycjonowania.
Sięgnij po tę książkę jeśli: - chcesz dowiedzieć się, czym jest SEO i na czym polega,
- prowadzisz własny biznes w sieci,
- jesteś nowicjuszami w dziedzinie marketingu internetowego.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Seo jako element strategii marketingowej twojej firmy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.