W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów, a także przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Mnogość tychże dyscyplin umożliwia podejście do tematyki współczesnego użycia Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie skatalogowane pozostały teksty odnoszące się do użycia Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców, a także profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności i przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum.
obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych "konsumentów", niesie ze sobą jeszcze niemało poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności mistrzowskiego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury i oczekiwań społecznych.
Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli odwiedzających negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie.
Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach, a także wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zgromadzonych w tymże tomie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wirtualne targowisko. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.