"Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa niezwykle pokaźną kwestią. Niejednokrotnie chodzi o coś więcej niżeli o proste przestawienie się z artykułu na towar - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo.
Jest dużo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swym budżetem.
praktyczność tych produktów bywa jednak nieduża z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji. Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu.
Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować w trakcie projektowania przeróżnych produktów, żeby doprowadzić do dobrych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia.
Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i produktywniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję.
Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do korzystnej zmiany nawyków... We własnym zespole! Najważniejsze zagadnienia: jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje trzy główne strategie zmiany zachowań co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków jak projektować produkty, które użytkownik polubi jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science korzystny projekt$114 To użyteczny towar i prawidłowa zmiana w nawykach!
O autorze Dr Stephen Wendel jest kierownikiem zespołu naukowców w Morningstar, organizacji badającej rynek inwestycyjny. Interesuje się wykorzystaniem nauk o zachowaniu w produkowaniu produktów cyfrowych służących do zarządzania pieniędzmi.
Napisał kilka książek poświęconych naukom o zachowaniu. Nieraz wygłasza wykłady w trakcie branżowych konferencji, udziela się także w mediach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów Zastosowania psychologii i ekonomii - Wendel Stephen - książka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.