Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Autorzy wyczerpująco opisali kwestie dotyczące przestrzegania zasad zdrowego żywienia, przechowywania żywności, bielizny i zastawy stołowej, sporządzania jadłospisów i rozróżniania śniadań hotelowych, a także sposobów ich podawania.
Zaprezentowali dane dotyczące przyjmowania i realizacji zamówień usług dodatkowych, ich organizowania oraz sporządzania dokumentacji. Podręcznik Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie z zakresu kwalifikacji HGT.03 to nieoceniona pomoc w trakcie nauki zawodu, opracowana pod kątem wszystkich efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa.
Publikacja jest atrakcyjna, uczy twórczo myśleć, umożliwia poznanie specyfiki branży hotelarskiej, a także upraszcza zrozumienie jej istoty. Każdy może znaleźć w niej coś, co go zainteresuje, zainspiruje i pomoże w nauce zawodu.
Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi użyteczne użycie wiedzy. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Obsługa gości. kwal. hgt.03. podr. cz.2 wsip - witold drogoń, bożena granecka-wrzosek. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.