Książka jest refleksją teoretyczną, a także empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu w trakcie sporych imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu, a także przede wszystkim stosowanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu jednocześnie polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły rozmaite podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu.
Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów.
Książka sugerowana jest w szczególności studentom zróżnicowanych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli także skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia interesującego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.
ISBN: 9788393680832
Kod paskowy: 9788393680832
Autorzy: Piątkowska Monika, Gocłowska Sylwia
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 32886
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 178
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.325
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.