Zdjęcia produktu


Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez (PWN)

(2018 / 178 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Monika Piątkowska, Sylwia Gocłowska / miękka / 9788393680832)
Podręczniki PWN
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

57,03 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 57,03 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych...

Książka jest refleksją teoretyczną, a także empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu w trakcie sporych imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu, a także przede wszystkim stosowanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu jednocześnie polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły rozmaite podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu.
Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów.
Książka sugerowana jest w szczególności studentom zróżnicowanych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli także skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia interesującego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.

ISBN: 9788393680832
Kod paskowy: 9788393680832
Autorzy: Piątkowska Monika, Gocłowska Sylwia
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 32886
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 178
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.325
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Podręczniki
  • Producent

    PWN
  • ISBN

    9788393680832
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Monika piątkowska, sylwia gocłowska
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    178
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    57,03 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 57,03 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Podręczniki