W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego i mnóstwo metod nowoczesnania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować mistrzowską i całościową analizę strategiczną i zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. Strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i mocne strony rozmaitych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w najróżniejszych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady użycia omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest asygnowana dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być {pomocn|przydatn)a dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
ISBN: 9788320822762
Kod paskowy: 9788320822762
Autorzy: Romanowska Maria
Wydanie: 3
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.435
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - dostawa 0 zł. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.