Zdjęcia produktu


Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu - dostawa 0 zł (Gab)

(szkoła wyższa / 2022 / 460 / Gab / Wojciech Czakon / miękka / 9788363391096)
Podręczniki Gab
Dostepność na dzień 31.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

54,28 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 54,28 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu...

Metodologia badań to pasjonująca nauka, która demonstruje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej zapotrzebowania zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu posiadają swoją tradycję badawczą i pokaźny dorobek, a poprzez to uzyskują własną tożsamość dodatkowo w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, iż ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak:

– podstawy metodologii nauk o zarządzaniu – główne typy badań, kierunki rozwoju metodologii, a także sposoby przygotowania badań,
– problematyka badań interpretatywnych – specyfika badań jakościowych, procedury realizacji studiów przypadków, eksperymentów i symulacji, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu,
– badania ilościowe – istota tych badań, podstawowe oraz innowacyjne techniki operacjonalizacji, modelowania i testowania, metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej.

Trzecie wydanie książki wzbogaca wcześniejsze treści o nowe tematy, m.in. Stawianie problemów naukowych, oryginalność badań, kryteria oceny rygoru metodycznego, wprowadzenie do badań jakościowych i ilościowych, a także badań operacyjnych.

Publikacja skierowana jest do badaczy nauk o zarządzaniu, bardzo młodych adeptów tej dyscypliny, studentów i doktorantów. Służyć ma zwłaszcza doskonaleniu warsztatu badawczego, lecz będzie także {pomocn|przydatn)a tym wszystkim, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze.

Autorami są pracownicy naukowi specjalizujący się w problematyce zarządzania strategicznego, przedsiębiorczości organizacyjnej, pomiaru efektywności, zarządzania zasobami niematerialnymi organizacji, turystyce, badaniach operacyjnych, a także w zagadnieniach kultury organizacyjnej.

ISBN: 9788363391096
Kod paskowy: 9788363391096
Redakcja: Czakon Wojciech
Wydanie: 3
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 42282
Liczba stron: 460
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.9x23.9
Głębokość (mm): 22
Waga: 0.745
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Podręczniki
  • Producent

    Gab
  • ISBN

    9788363391096
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Wojciech czakon
  • Wydawnictwo

    Gab
  • Ilość stron

    460
  • Rok wydania

    2022
  • Poziom nauczania

    Szkoła wyższa
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    54,28 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 54,28 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu - dostawa 0 zł. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Gab Business matters

    Zobacz w sklepie Gab Business matters
    Gab
    "Business Matters" covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities...
    48,02 zł
  • Gab Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu - dostawa 0 zł

    Zobacz w sklepie Gab Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu - dostawa 0 zł
    Gab
    Metodologia badań to pasjonująca nauka, która prezentuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej zapotrzebowania zrozumienia....
    54,28 zł
  • Marketing - Wysyłka od 3,99,855KS (5603656)

    Zobacz w sklepie Marketing - Wysyłka od 3,99,855KS (5603656)
    Gab
    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niżeli duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor...
    126,42 zł
  • Gab Zarządzanie projektami ludzie – procedury – wyniki

    Zobacz w sklepie Gab Zarządzanie projektami ludzie – procedury – wyniki
    Gab
    Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest jednocześnie podręcznikiem akademickim,...
    66,93 zł

Inne w kategorii Podręczniki