Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niżeli duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times" został szanowany za jednego z najistotniej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.
W książce omówiono między innymi:
– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie najróżniejszych strategii cenowych, dobranych do unikalnej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcję marketingu wytwarzanego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają kupujących do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych artykułów i współtworzenia przesłania producenta,
– najnowsze technologie używane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.
prekursorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i sporo odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
„Marketing" jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o atrakcyjnej strukturze i żywej narracji, znakomicie przygotowany, oferujący progresywne rozwiązania dydaktyczne.
prof. Dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego
Podtytuł: Wprowadzenie
Tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition
ISBN: 9788363391102
Kod paskowy: 9788363391102
Autorzy: Armstrong Gary, Kotler Philip
Tłumaczenie: Wąsik Dorota
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 42282
ilość stron: 828
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 30.3x21.4
Głębokość (mm): 44
Waga: 2.064
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing - Wysyłka od 3,99,855KS (5603656). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.