Zdjęcia produktu


Reklama

(2018 / miękka / 9788380887565)
Podręczniki
Dostepność na dzień 20.05.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Reklama

"> krótkiE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Reklama to ważny komponent współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, iż kampania reklamowa jest efektywna$228 Jak działają agencje reklamowe$229 Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny$230 * Interdyscyplinarna seria krótkiE WPROWADZENIE piórem uwielbianych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób demonstruje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technologię. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki świetne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, atrakcyjne interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Podręczniki
  • ISBN

    9788380887565
  • Oprawa

    Miękka
  • Rok wydania

    2018
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Reklama. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Podręczniki