Zdjęcia produktu


Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 (One Press)

(2023 / 408 / miękka / 9788383227856)
Literatura obcojęzyczna One Press
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

86,96 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 86,96 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń...

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a ponadto szczególnie empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie Ci potrzeba tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?Takich osób jest jednak niedużo. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swych klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka posiada te informacje. Zła: by produktywnie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę idealna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2 (sklep Libristo.pl)
    86,96 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 86,96 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna