Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO "Sword Art Online" i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swej ukochanej i równocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, iż Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru.
Kirito za jedyną wskazówkę ma zagadkowe zdjęcie, które demonstruje Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, iż dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: "ALfheim Online".
Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki! Tak początkuje się linia "Taniec wróżek", która w sieci podbiła już serca tysięcy miłośników!
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Taniec Wróżek. Sword Art Online. Tom 3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.