Książka jest nowatorskim w skali literatury światowej studium nad medialnym procesem towarzyszącym zgonom ludzi władzy. Autor, w przystępnej i barwnej narracji, ukazuje m.in. Medialne tworzenie legendy pośmiertnej lidera ("życia po życiu"), zjawisko tzw.
wizerunkowej alienacji, kreowanie i funkcjonowanie pośmiertnego wizerunku w świadomości konsumentów mediów (społeczeństwa), oryginalny rodzaj komunikowania medialnego/społecznego związanego ze śmiercią polityków.
Wskazuje na czynniki dla których niektóre "śmierci" polityków przechodzą bez echa, a inne posiadają potencjał medialny, tłumaczy fenomen takich wiecznie żywych postaci jak: Lenin, Hitler, Che Guevara oraz funkcje, jakie pełnią zgony liderów.
pokazuje związek świata polityki z show-businessem oraz ich podobieństwa i różnice w kontekście śmierci celebrytów z obydwu sfer.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikowanie śmiercią. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.