Zdjęcia produktu


Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - Brad Nunnally, David Farkas,427KS (8892294) (Helion)

(2018 / 216 / Helion / Brad Nunnally / miękka / 9788328340695)
Informatyka Helion
Dostepność na dzień 24.12.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych...

UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której formuje się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Żeby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to szczególnie ważny procesu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania artykułów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.

Dzięki tej stanowczo użytecznej książce przekonasz się, iż wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zapoznania się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym sprawnie zrealizujesz program przydatnych badań.

Książkę podzielono na cztery części: niedługie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań, a także prowadzenie analiz i raportowanie. Wyjątkowo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wyszczególniono dodatkowo, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.

W tej książce wynajdziesz między innymi:

Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru koniecznych technik
Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
Metody współpracy z uczestnikami badań
Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to „coś"!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.

Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.

David Farkas współpracował z firmami o przeróżnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Przedsprzedaż
Realizacja zamówień od 2018-03-09

Podtytuł: użyteczne techniki projektowania niedoścignionych produktów
ISBN: 9788328340695
Kod paskowy: 9788328340695
Autorzy: Brad Nunnally, David Farkas
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
liczba stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.364
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Informatyka
  • Producent

    Helion
  • ISBN

    9788328340695
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Brad nunnally
  • Wydawnictwo

    Helion
  • Ilość stron

    216
  • Rok wydania

    2018
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - Brad Nunnally, David Farkas,427KS (8892294). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Informatyka