UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której formuje się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Żeby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to szczególnie ważny procesu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania artykułów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.
Dzięki tej stanowczo użytecznej książce przekonasz się, iż wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zapoznania się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym sprawnie zrealizujesz program przydatnych badań.
Książkę podzielono na cztery części: niedługie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań, a także prowadzenie analiz i raportowanie. Wyjątkowo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wyszczególniono dodatkowo, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
W tej książce wynajdziesz między innymi:
Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru koniecznych technik
Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
Metody współpracy z uczestnikami badań
Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to „coś"!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.
Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.
David Farkas współpracował z firmami o przeróżnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Przedsprzedaż
Realizacja zamówień od 2018-03-09
Podtytuł: użyteczne techniki projektowania niedoścignionych produktów
ISBN: 9788328340695
Kod paskowy: 9788328340695
Autorzy: Brad Nunnally, David Farkas
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
liczba stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.364
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - Brad Nunnally, David Farkas,427KS (8892294). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.