Zdjęcia produktu


Przyjaciel i wróg kiedy współpracować kiedy rywalizować i jak odnosić sukcesy w jednym i drugim (Smak Słowa)

(2018 / 296 / Smak Słowa / Adam Galinsky, Maurice Schweitzer / miękka / 9788365731494)
Hobby i poradniki Smak Słowa
Dostepność na dzień 24.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

26,25 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 26,25 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Przyjaciel i wróg kiedy współpracować kiedy rywalizować...

Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, by odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – niewątpliwie.

– Robert B. Cialdini, autor bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi Co jest konieczne do odniesienia sukcesu? To pytanie jest przedmiotem toczącego się od dawna sporu. Niektórzy twierdzą, iż ludzie są z natury skłonni do rywalizacji, a dbałość o własny interes jest najkorzystniejszym sposobem, w jaki można wyprzedzić konkurentów.

Inni uważają, że ludzie są stworzeni do współpracy i iż odnoszą największe sukcesy, kiedy współdziałają z bliźnimi. W książce Przyjaciel i wróg Adam Galinsky i Maurice Schweitzer wyjaśniają, dlaczego ten spór nie trafia w sedno sprawy.

My, ludzie, nie mamy wrodzonej skłonności do rywalizacji albo do współpracy; ewolucja przygotowała nas do obu tych zachowań. W każdej relacji – od współpracowników, poprzez przyjaciół i współmałżonków, po rodzeństwo – jesteśmy jednocześnie przyjaciółmi i wrogami.

Tylko poprzez nauczenie się, jak osiągnąć i utrzymać równowagę pomiędzy tymi dwiema siłami, możemy udoskonalić swoje długotrwałe związki i z pokaźniejszym powodzeniem zdobywać to, czego chcemy. Galinsky i Schweitzer opierają się na oryginalnych, pionierskich badaniach, jakie przeprowadzili w swych laboratoriach oraz na odkryciach dokonanych na gruncie nauk społecznych i na obrazowych przykładach z życia, by pokazać, jak można odnosić pokaźniejsze sukcesy w pracy i w życiu prywatnym poprzez zręczne radzenie sobie z napięciem między współpracą a rywalizacją.

proponują cenne spostrzeżenia i wskazówki dotyczące rozmaitych tematów – od tego, jak zdobyć i utrzymać władzę, jak zbudować zaufanie i jak je odzyskać, oraz jak łagodzić konflikty i przeciwdziałać uprzedzeniom w miejscu pracy, po to, jak porównywać się z innymi,rozszerzyć swoją motywację i zapewnić sobie poczucie szczęścia, i jak odnosić sukcesy w negocjacjach – osiągać własne cele, a jednocześnie dbać o zadowolenie partnerów przy stole negocjacyjnym.

Przy okazji autorzy stawiają kilka ciekawych pytań i udzielają na nie zaskakujących odpowiedzi: kiedy nadmiar talentu może przeszkadzać w odniesieniu sukcesu? Dlaczego mniej kompetentne działanie może Ci zapewnić wysoki status i autorytet? Skąd tak naprawdę bierze się wielka część różnic pomiędzy płciami w miejscu pracy? Wreszcie, dlaczego lepiej występować na końcu w programie telewizyjnym Idol i w trakcie rozmów kwalifikacyjnych, lecz warto być pierwszym, który składa ofertę podczas negocjowania zakupu nowego samochodu? najlepsze wyniki osiągamy wtedy, gdy zachowujemy adekwatną równowagę pomiędzy współpracą a rywalizacją.

Ta książka jest przewodnikiem, który pomoże Ci skutecznie żeglować po świecie społecznym i zawodowym dzięki umiejętności decydowania, kiedy współpracować jako przyjaciel, a kiedy rywalizować jako wróg, i dzięki nauczeniu się, jak radzić sobie lepiej z jednym i drugim.

Adam Galinsky jest profesorem zarządzania i dziekanem Wydziału Zarządzania w Columbia Business School na Uniwersytecie Columbia. Tytuł doktora uzyskał na Uniwersytecie Princeton. Maurice Schweitzer jest profesorem Wharton School na Uniwersytecie Stanu Pensylwania.

Tytuł doktora uzyskał na tej samej uczelni. Galinsky i Schweitzer opublikowali łącznie ponad 250 artykułów naukowych i rozdziałów w książkach z dziedziny zarządzania, psychologii i ekonomii. Ich prace cytowano w takich czasopismach i dziennikach, jak „The Economist”, „New York Times”, „Wall Street Journal”, „The Financial Times” i „The New Yorker”, w amerykańskim radiu publicznym, a także w innych mediach.

Jedna z najlepszych książek popularno-naukowych z dziedziny nauk społecznych, jakie przeczytałem od długiego czasu. Pełna wnikliwych spostrzeżeń i stosownych wniosków. Aż się zmęczyłem robieniem notatek!

– Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa”, Drive i Jak być dobrym sprzedawcą Fascynująca lektura i odkrywcze spojrzenie na to, jak żeglujemy po coraz bardziej złożonym świecie społecznym. Oparta na skrupulatnych badaniach, pełna frapujących przykładów z życia – książka Przyjaciel i wróg jest nieszablonowym i istotnie zajmującym przewodnikiem pomocnym w poprawianiu relacji i rozwiązywaniu konfliktów – w pracy, w domu i w życiu.

– Ben Mezrich, autor bestsellerów „New York Timesa”, Miliarderzy z przypadku i Once Upon a Time in Russia Dwaj poważani badacze sukcesu wyjaśniają, jak żyć z innymi w zgodzie i jak uzyskać przewagę.

Pouczająca, zabawna i nadzwyczaj poręczna! – Angela Duckworth, Uniwersytet Stanu Pensylwania, autorka książki Grit Fascynująca podróż po naukowej wiedzy o współpracy i rywalizacji. Odkryj, dlaczego porównujemy się ze znajomymi z Facebooka, dlaczego niemało różnic między płciami tak naprawdę wynika z różnic pod względem władzy oraz dlaczego w większości wypadków warto złożyć pierwszą ofertę w trakcie negocjacji.

– Adam Grant, autor bestsellera „New York Timesa”, Give and Take Dzięki tej książce staniesz się lepszym współpracownikiem, lepszym negocjatorem i ulepszonym człowiekiem. - Barry Schwartz, autor książek The Paradox of Choice i Practical Wisdom Tytuł Przyjaciel i wróg kiedy współpracować kiedy rywalizować i jak odnosić sukcesy w jednym i drugim Autorzy Adam Galinsky, Maurice Schweitzer Wydawnictwo Smak słowa EAN 9788365731494 ISBN 9788365731494 Kategoria Poradniki\Motywacyjne liczba stron 296 Format 23.5x16.4x1.7 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.486 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Hobby i poradniki
  • Producent

    Smak Słowa
  • ISBN

    9788365731494
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Adam galinsky, maurice schweitzer
  • Wydawnictwo

    Smak słowa
  • Ilość stron

    296
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Przyjaciel i wróg. Kiedy współpracować... (sklep TaniaKsiazka.pl)
    26,25 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 26,25 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Przyjaciel i wróg kiedy współpracować kiedy rywalizować i jak odnosić sukcesy w jednym i drugim. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Hobby i poradniki