Produkty powiązane
-
Wywiad telewizyjny Aspra
Zobacz w sklepieAspraTom 20. Linii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Książka zwraca uwagę...33,25 zł
Zdjęcia produktu
Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.
Tom 20. Serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Książka zwraca uwagę na niedoceniane dotąd w literaturze medioznawczej aspekty twórcze w warsztacie dziennikarskim.
Podjęta problematyka wywiadu telewizyjnego przedstawia stanowczy potencjał postępowości zezwalający z tej, skądinąd schematycznej, wypowiedzi wykreować ciekawy dla widzów przekaz. Potencjał twórczy, biegłość warsztatowa dziennikarza i współpracowników przekładają się wprost na dramaturgię interakcji z osobą (osobami) udzielającą wywiadu.
Publikacja jest innym niż dotąd spojrzeniem na wywiad telewizyjny jako gatunek. Skupiając się na aspektach twórczych i postępowości w ramach konwencjonalnych interakcji dziennikarz - respondent, przedstawia skalę stosowanych nowych rozwiązań formalnych w tym zakresie." dr hab.
Andrzej Kozieł, Uniwersytet Warszawski "Dr Joanna Szylko-Kwas skupiła swą uwagę na wywiadzie, który jest gatunkiem - poprzez jednych badaczy szanowanym za pograniczny, przez innych - za publicystyczny - w którym dziennikarze muszą wykazać się nie tylko twórczym myśleniem, ale i refleksem, inteligencją, by w porę zareagować na to, co mają do powiedzenia interlokutorzy, zaproszeni do rozmowy.
swoimi rzetelnymi badaniami Autorka udowodniła,aktualnie dziennikarze muszą kreatywnie myśleć, by nie tylko utrzymać się w zawodzie, lecz by przyciągnąć uwagę odbiorców. Problem opisany w książce dotyka zmian, jakie zachodzą w filozofii prowadzenia wywiadu.
Książka ta inspiruje do refleksji: dzisiaj dziennikarz musi współpracować z rozmówcą, musi być - w pełnym tego słowa znaczeniu - kreatywny." prof. Dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Jagielloński
W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 33,25 zł.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wywiad telewizyjny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.