Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 270. Format 16,0x23,5cm. Dialogi ulatują, odchodzą w zapomnienie zawiłości fabuły. Pozostają obrazy. Czy ktoś, kto obejrzał Misery jest w stanie zapomnieć porcelanowego pingwinka? Czy widzowie Matrixa nie przypomną sobie ekspresowo sceny z wyginającą się łyżką? O tym właśnie jest ta książka. O obrazach. Gustavo Mercado stworzył niebywały przewodnik po środkach narracji filmowej, w którym na przykładach setek kadrów odkrywa tajemnice wizualnego snucia opowieści. Ponadto opisane tu filmy są nietypowe i różnią się od tych, które najczęściej napotyka się w pozycjach tego typu. Nie ma tu dominacji "żelaznej klasyki" - zamiast rozłożonych na czynniki pierwsze ujęć z Obywatela Kane"a napotkasz tu kadry z Bękartów wojny, Indiany Jonesa, czy Leona Zawodowca. Nie ważne, czy rozpoczynasz dopiero przygodę z filmem, czy zużyłeś kilometry taśmy na realizację swoich produkcji - ta pozycja poszerzy twoje wizualne horyzonty. Koniec z chłonięciem filmów jak laik. Po lekturze tej książki spojrzysz na nie w nowy, fachowy sposób. Spojrzysz OKIEM FILMOWCA.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Okiem filmowca nauka i łamanie zasad filmowej kompozycji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.