Zdjęcia produktu


Digital learning. Od e-learningu do dzielnia się wiedzą, AZ#B3B95D17EB/DL-ebwm/pdf (Wolters Kluwer Polska SA)

(nauka, technika, informatyka, prawo / 2022 / Wolters Kluwer / Machalska Marta / 9788382864762)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 12.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

47,50 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 47,50 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Digital learning. Od e-learningu do dzielnia się wiedzą,...

Tytuł Digital learning. Od e-learningu do dzielnia się wiedzą Autor Marta Machalska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8286-476-2 Rok wydania 2022 liczba stron 260 Format pdf Spis treści Wstęp do wydania drugiego  | str.  9

Rozdział 1
Współczesny e-learning  | str.  17

Rozdział 2
Definicja i etapy rozwoju e-learningu  | str.  20
Etap 1: rozpoczęcie  | str.  28
Etap 2: powiększenie (wzrost)  | str.  28
Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość)  | str.  29
Etap 4: nauka na żądanie  | str.  30
Etap 5: era cyfrowego nauczania  | str.  31
Modele uczenia się z zastosowaniem formuły e-learningu w organizacjach  | str.  32

Rozdział 3
Technologie w szkoleniach  | str.  34

Rozdział 4
Wirtualna rzeczywistość – immersive learning  | str.  57
Immersyjne technologie w VR  | str.  59
Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technikami  | str.  60
Nowa normalność: VR na ratunek  | str.  63
Aktywny cykl poznawczy i virtual reality  | str.  65
Nauka przystępna dla każdego  | str.  65
Krawędź nad przepaścią...  | str.  68

Rozdział 5
Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś  | str.  70
Rozdział 6
Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych  | str.  79

Rozdział 7
Kiedy e-learning?  | str.  82

Rozdział 8
Podejście metodyczne  | str.  87
Motywacja  | str.  87
Znajomość celów  | str.  88
Odniesienie do otaczającej rzeczywistości  | str.  89
Zasada odwoływania się do wielu zmysłów  | str.  90
Struktura  | str.  91
Zaangażowanie i aktywność  | str.  92
Informacja zwrotna o rezultatach  | str.  93
mnogość  | str.  94
Ukierunkowanie na uczącego się  | str.  95
Komfort fizyczny  | str.  96
E-learning a style uczenia się  | str.  97

Rozdział 9
Projektowanie szkoleń w formule e-learningu  | str.  106
Użytkownik e-szkolenia a cykl jego tworzenia  | str.  116
Kto generuje e-learning?  | str.  119

Rozdział 10
Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona?  | str.  122
Jak zbudować personę?  | str.  124
Dodatek  | str.  126

Rozdział 11
Alter ego w szkoleniu, czyli awatar  | str.  133

Rozdział 12
Jak zmierzyć, czy e-learning działa?  | str.  136
Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych)  | str.  138
Doświadczenie uczącego się  | str.  149

Rozdział 13
Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS)  | str.  151
Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS?  | str.  153
Standardy w LMS  | str.  155
Korzyści z wdrożenia LMS  | str.  156

Rozdział 14
Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, mobile learning  | str.  161
W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego?  | str.  172
Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju  | str.  174
Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika  | str.  178
sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie  | str.  178

Rozdział 15
Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy  | str.  180
niesprężysty stary system  | str.  195
Era Web 2.0  | str.  196
Über-Connection  | str.  198

Rozdział 16
Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning)  | str.  200
Świadomość  | str.  200
Wdrożenie  | str.  201
Urzeczywistnienie  | str.  202
O co chodzi w self-directed learning?  | str.  203
Social learning – jak media społecznościowe usprawniają uczenie się  | str.  205
Czym jest nowe społecznościowe uczenie się?  | str.  210
10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się  | str.  213
Co napędza społecznościowe uczenie się?  | str.  213
Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu  | str.  216

Rozdział 17
Cyfrowa transformacja uczenia (się)  | str.  219
dobre praktyki...  | str.  224

Rozdział 18
Projektowanie doświadczeń edukacyjnych – Learning Experience Design (LXD)  | str.  227
Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe?  | str.  228
Jakie są uniwersalne parametry LXD?  | str.  231

Rozdział 19
Quo vadis? Czyli świeże standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D  | str.  233
Profesjonalizacja współczesnego L&D i wyraźne obszary jego rozwoju  | str.  243
Zakończenie  | str.  251
Bibliografia  | str.  257

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788382864762
  • Autor

    Machalska marta
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer
  • Rok wydania

    2022
  • Tematyka

    Nauka, technika, informatyka, prawo
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Digital learning. Od e-learningu do dzielenia się wiedzą (sklep TaniaKsiazka.pl)
    47,50 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 47,50 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Digital learning. Od e-learningu do dzielnia się wiedzą, AZ#B3B95D17EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki