Zdjęcia produktu


Czytanie interaktywnych obrazów, AZ#D1D94AB0EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2022 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Katarzyna Prajzner / 9788382207583)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

19,27 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 19,27 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Czytanie interaktywnych obrazów, AZ#D1D94AB0EB/DL-ebwm/pdf

Gry komputerowe są aktualnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, by ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a na ogół jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej ponadto zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące zarówno ich warstwy tekstowej, jak i procesu recepcji, demonstrując, w jaki sposób na styku tych strategii badawczych rodzi się bardziej zrozumiały obraz grywalnych tekstów, a także kultur, które się wokół nich tworzą. Jednym z problemów poruszanych w książce jest kwestia przestrzennych własności gier, które mogą ewokować opowiadania ze względu na angażujące i interpretacyjne procesy, którym podlega gracz,możliwe jest postrzeganie środowiska gry nie tylko jako wizualnego spektaklu, ale także lokacji, która kreuje znaczenie. W publikacji pojawia się na dodatek zagadnienie tworzenia medialnych reprezentacji światów, które generują opowiadania, a także dostarczają różnorodnych sposobów ich doświadczania, będąc głosem w dyskusji związanej ze świadomą medialnie narratologią.

Książka jest wyjątkowo wartościowa z naukowego punktu widzenia, gdyż proponuje świeże spojrzenie na kwestię narracyjności gier oraz ich niepowtarzalnych cech, takich jak retoryka proceduralna, warunki określone poprzez mechaniki gier i silniki gier, a także ich usytuowanie w szerszym pejzażu współczesnej kultury audiowizualnej (funkcjonowanie w ramach kultury konwergencji). Autorka sięga po aktualne dyskusje teoretyczne w tym obszarze, a także przedstawia własne podejście krytyczne.

Z recenzji prof. Dr hab. Anny Nacher

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Czytanie interaktywnych obrazów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    19,27 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 19,27 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Czytanie interaktywnych obrazów, AZ#D1D94AB0EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki